Shqiperia-Ime
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Shqiperia-Ime

Wellcome to WwW.ShQiPeRiA-ImE.Tk
 
ForumKėrkoLatest imagesRegjistrohuidentifikimi

 

 Time”: 50 makinat mė tė shpifura tė gjithė kohėve

Shko poshtė 
AutoriMesazh
Admin
Admin
Admin


Numri i postimeve : 211
Registration date : 18/08/2007

Time”: 50 makinat mė tė shpifura tė gjithė kohėve Empty
MesazhTitulli: Time”: 50 makinat mė tė shpifura tė gjithė kohėve   Time”: 50 makinat mė tė shpifura tė gjithė kohėve Icon_minitimeSat Sep 15, 2007 12:02 pm

Makina nė formė aeroplani, por tė krijuara pėr tė ecur nė tokė, makina nė formė barke pėr tė ecur nė tokė dhe pėr tė lundruar nė ujė, por qė kanė rezultuar tė pasuksesshme. BMV, Fiat, Ford dhe Jaguar, edhe pse bėjnė pjesė nė makinat mė tė famshme e tė pėrdorura kanė pasur momentet e tyre tė errėta duke “nxjerrė nė dritė” modele qė kanė “turpėruar” emrin e tyre

Horsey Horseless

Njė kokė e drunjtė kali e ngjitur nė kaloshinė nė mėnyrė qė tė ngjante si njė kalė me karrocė. “Koka e kalit tė drunjtė do tė shėrbejė qė kali i gjallė tė mendojė se nuk ėshtė vetė”, u shpreh shpikėsi i kėsaj makine, Uriah Smith.

Ford Model T

Modeli “Ford T” bėri gjithēka thonė librat e historisė: E vendosi Amerikėn nė rrota, duke e transformuar peizazhin e vendit nė njė mėnyrė tė paimagjinueshme mė parė. Por me panelet e farkėtuara modeli T, ishte vetėm njė copė rrangullinė.


Overland OctoAuto

Shpikėsi i kėsaj makine Milton Reeves mendoi se automobili kishte nevojė pėr mė shumė se katėr rrota. Kur ai e prezantoi makinėn nė panair, ajo i ngjante mė shumė njė pėrbindėshi se as njė makine. Por kjo nuk e ndaloi Reeves qė tė tentonte njė vit mė vonė tė provonte sėrish vitin tjetėr diēka tė ngjashme.


Scripps-Booth Bi-Autogo

Njė tip motoēiklete me rrota, me njė motor V8 dhe tepricė bakri ishte fryti i eksperimentit tė James Scripps-Booth, trashėgimtar i shtėpisė botuese Scripps. Pėr shumė vite mė radhė, ideja e kėtij automobili vazhdoi tė mbetej njė ide e ēmendur.


Briggs and Stratton Flyer

Nė vitin 1920, automobili nuk ishte mė njė eksperiment primitiv. Kompani tė tilla si “Rolls-Royce”, “Cadillac”, “Hispano-Suiza” kishin filluar tė krijonin automobilė luksozė qė cilėsoheshin si arritje tė mėdha pėr kohėn. E mė pas erdhi dhe kjo makinė me pesė rrota qė s’mund t’i shpėtonte listės sė “TIME”.

Fuller Dymaxion

Shpikėsi R. Buckiminster Fuller, ishte njė prej mė tė “ēmendurve” tė shekullit, njė anti-konformist, i cili e krijoi fillimisht Dymaxion si njė automobil fluturues apo si njė aeroplan qė ecėn nė tokė.


Chrysler/Desoto Airfloė

Ashtu siē ishte fillimisht nė vitin 1934, forma aerodinamike e makinės ishte njė antagonizėm e plotė e amerikanėve nė nivelin mė tė lartė duke u shfaqur madje si njė projektim i bolshevikėve. Mbase kjo ishte dhe arsyeja pse shitjet ishin pėr faqe tė zezė.


Crosley Hotshot

Ajo ēka i dha fund kėsaj makine tė shpikur nga Powrl Crosley Jr, ishte pikėrisht motori, i cili nuk ishte i derdhur nė hekur, por nga disa copa tė ngjitura bashkė me anė tė kallajit. Kur kėto copėza shkėputeshin fillonte njė zhurmė e madhe, dhe probleme tė mėdha gjithashtu.


Renault Dauphine

Kjo ėshtė njė prej shpikjeve mė tė pafrytshme franceze. Nė fakt fillimisht ishte njė makinė skandaloze e hollė si letėr dhe rakitike, sa po t’i qėndroje pranė ekzistonte mundėsia tė dėgjohej teksa zinte ndryshk.

King Midget Model III

Njė makinė qesharake e mikroskopike, e shpikur nga Claud Dry dhe Dale Orcutt, nė Ohajo, SHBA, e cila qėndroi pėr njė kohė tė gjatė nė treg pėr arsyen e vetme se kushtonte 500 dollarė. Por masat e sigurisė nga ana e qeverisė e lanė mė nė fund tė prehej nė paqe.


Ėaterman Aerobile

Shpikėsi Waldo Waterman kaloi vite tė tėra duke u pėrpjekur tė krijonte njė aeroplan qė mund tė ecte nė rrugė. Kur mė nė fund arriti tė krijonte atė qė u quajt “Aerobile”, shumė pak klientė qė dėshironin aq shumė tė vdisnin, sa tė blinin njė tė tillė.


Ford Edsel

Kjo nė fakt nuk ishte makinė dhe aq e keqe. Por, ama ishte shumė e shpėlarė, kishte njė etje tė pafund pėr karburant dhe ishte shumė e shtrenjtė. E nė fillim tė viteve ’50 njė gjė e tillė ishte krejtėsisht e patolerueshme.


Lotus Elite

Colin Chapman, inxhinieri qė themeloi Loutisn ishte shumė i pasionuar pas peshave tė lehta. Kėshtu krijoi Lotus Elite. Por ishte aq e lehte sa nuk pėrballonte dot tendosjen e strukturės. Nė makinat e Chapman, dėshtimi ishte gjithnjė mundėsi e pranishme.


MGA Twin Cam
Shumė vite pasi motori i kėsaj makine kishte dalė nga shėrbimi u zbulua se problemi gjendej tek karburatori. Nė njė pikė tė caktuar, frekuenca e tingėlluese shkaktonte qė karburanti tė shkumėzohej duke djegur kėshtu pistonat.


Zunndapp Janus

E ndėrtuar nė Nuremberg tė Gjermanisė, kjo makinė e tipit “mė shty” mund tė arrinte njė shpejtėsi shumė tė kufizuar dhe kėshtu mund tė pėrdorje vetėm nga personat qė kishin shumė kohė nė dispozicion.


Amphicar

Njė makinė qė nuk tė lejonte tė mbyteshe nė ujė, e cila nė tokė ishte disi e shpejtė, ndėrsa nė ujė ishte tmerrėsisht shumė e avashtė me njė shpejtėsi prej 7 kilometrash nė orė.


Corvair

Kjo makinė kishte zakon qė tė pikonte gjithė karburantin rrugės ndėrsa sistemi i ngrohjes kishte njė zakon tjetėr, pomponte gaze tė dėmshme nė kabinėn e shoferit.


Peel Trident

Mė shumė se njė makinė kjo mund tė konsiderohet njė projekt shkencor rritjen e farave. Kjo makinė u krijua nė vitin 1960 nė Isle of Man pėr arsye akoma tė papėrcaktuara, ashtu si “Stohehenge”.


AMC Gremlin

Projektuesi i “American Motors”, Richard Teague ėshtė pėrgjegjės pėr disa nga makinat mė fantastike tė shekullit. Por Gremlin, nuk ishte njė prej kėtyre, sidomos me bishtin e salamandrės.


Triumph Stag


Kjo makinė nuk kishte vetėm njė problem, por shumė tė tillė. Dritaret me formė tė ēuditshme pėr tė vazhduar me motorin dhe mbulesėn e aluminit qė e bėnte tmerrėsisht vapė ambientin.


Chrysler Imperial LeBaron Tėo-Door Hardtop

Kjo makinė me dy dyer mbahet mend sidomos prej parafangove mė tė gjata nė histori. Ndėrkohė qė nga brenda ngjante tamam si njė kazino e ndonjė vendi tė botės sė tretė.

Ford Pinto

Kjo makinė klasifikohet nė listė, jo sepse ėshtė njė makinė veēanėrisht e keqe, por sepse kishte njė natyrė mjaft tė paqėndrueshme. Ajo kishte tendencėn tė shpėrthente nė flakė menjėherė sapo pėrplasej.

Jaguar XK-E V12 Series III

Jaguari ishte fillimisht njė prej makinave mė tė dėshirueshme nga meshkujt. Por nė kėtė seri, krijuesit e saj e bastarduan duke i zgjatur sidomos parafangot.


Bricklin SV1

Nuk dihet saktė nėse mund tė quhet gjė e keqe ideja e shpikėsit tė makinės, Malcolm Bricklin, pėr tė mos vėnė tavėll duhani nė mėnyrė qė mos tė nxiste pirjen e duhanit.


Morgan Plus 8 Propane

Kėto makina vazhdonin tė ruanin tė njėjtėn strukturė nė vitet ’70 si nė vitin 1935. Me skelet druri, e me parafango fluturuese ato dolėn nga tregu me urdhėr tė qeverisė.

Triumph TR7

Telashi i kėsaj makine nuk ishte domosdoshmėrisht motori, mė shumė ishte forma e ēuditshme qė ngjante krejtėsisht e pėrshtatshme pėr tė ēarė dru zjarri.

Trabant

Kjo ėshtė makina qė i dha emėr tė keq komunizmit. Kjo u krijua nė Gjermaninė Lindore, e cila u krijua si njė “makinė pėr popullin” dhe i mungonin edhe elementėt mė kryesorė si frenat e rregullta apo sinjalet.


Aston Martin Lagonda

Kjo makinė ekzotike me katėr dyer mund tė quhej padiskutim njė makinė e bukur. Por pėr sa i pėrket anės mekanike, ajo ishte njė katastrofė totale.


Chevy Chevette

Kjo makinė ėshtė pėrfshirė nė listė pėr shkak tė zhurmės ekstremist tė lartė dhe madhėsisė sė saj nė proporcion tė zhdrejtė me ulėrimat qė lėshonte.


AMC Pacer

Ajri kondicioner nė kėtė makinė nuk ekziston dhe nė verė mund tė imagjinohet shumė qartė se ēfarė bėnte vaki brenda. Aq nxehtėsi kishte sa mund tė shiheshin avujt helmues qė qėndronin pezull.


Corvette 305 “California”

Kjo makinė nuk kishte vetėm njė problem, por shumė tė tillė. Dritaret me formė tė ēuditshme pėr tė vazhduar me motorin dhe mbulesėn e aluminit qė e bėnte tmerrėsisht vapė ambientin.



Ferrari Mondial 8

Edhe makinat sportive legjendare italiane mund tė dalin nga rruga e drejtė herė pas here dhe Ferrari Mondial i parė ishte padyshim njė katastrofė e madhe e kuqe.

Cadillac Fleetwood V-8-6-4

Kjo makinė lėvizte me hope, ngecte herė pas here dhe bėnte zhurma shumė tė pakėndshme. Pėrgjithėsisht sillej mjaft keq deri sa pronarėt e tromaksur e vendosėn tė mos kishin tė bėnin mė me tė.


De Lorean DMC-12

Kjo makinė ėshtė pėrfshirė nė listėn e revistės “Time” pėr arsye ishte shumė e rėndė, nuk kishte fuqinė e duhur dhe pavarėsisht gjithė kėtyre, kishte njė ēmim tė ekzagjeruar.


Cadillac Cimarron

Horror. Gjithēka ishte gabim dhe asgjė nuk shkonte nė kėtė makinė. Ky model ishte njė fyerje flagrante e emrit tė mirė tė makinės dhe gjithė klientėve tė “Cadillac”.


Camaro Iron Duke

Kjo makinė ishte e vogėl dhe shumė mė pak e fuqishme se modelet e tjera “Camaro”. Drejtuesit e Camaro Iron Duke mbeteshin shpesh herė tė ēuditur teksa shihnin autobusin e shkollės qė i parakalonte.


Maserati Biturbo

Ky model ishte produkt i dėshpėruar i njė kompanie qė s’kishte fondet e nevojshme dhe ishte shumė pranė falimentimit. Kjo duket shumė qartė nė modelin e kėsaj makine.

Mosler Consulier GTP

Krijuesi i kėsaj makine, Warren Mosler kishte menduar pėr gjithēka pėrveē njė modelisti, ndaj dhe krenaria e tij ngjante si diēka qė vinte nga njė kompani makinash lodra tė Gjermanisė Lindore.

Yugo GV

E ndėrtuar nė Jugosllavi, Yugo tė krijonte ndjesinė e diēkaje qė i ngjante tytės sė armės. Sapo tė prekje diēka me dorė nė kėtė makine ajo menjėherė do tė binte.

Lamborghini LM002

Kjo makinė mund tė cilėsohet shumė mirė si versioni ushtarak i “Lamborghini” shitur disa vendeve si Arabia Saudite, Libia etj. Djali i Sadam Husein kishte njė tė tillė, tė cilėn ushtria amerikane e hodhi nė erė nė 2004-ėn.


Ford Explorer

Nė suksesin e tij Ford Explorer ėshtė pėrgjegjės pėr futjen e SHBA-sė nė njė spirale obeziteti makinash, me tė cilėn vendi po bėn debat edhe sot.


GM EV1

Kjo makinė ishte njė mrekulli e teknologjisė, automjeti elektrik mė i madh qė ekzistonte. Por bateritė e kėtij automjeti nuk mund tė pėrballonin gjithė kohėn e nevojshme.


Plymouth Prowler

E frymėzuar nga automobili sportiv i kohėve tė shkuara “Chip Foose”, kjo makinė ishte njė lloj maniaku shpejtėsie qė dukej sikur kishte ardhur nga shekulli 22.


Fiat Multipla

Me njė formė tė ēuditshme, ky model i Fiatit dukej si njė si njė qenie me shumė sy. Pjesa e parme ishte gjithashtu e ēuditshme dhe e gjithė struktura ishte e vendosur nė rrota mė shumė se tė ulėta.

Ford Excursion

Ky model i Fordit rezultoi nė njė krijesė motorike gjigande, e cila sipas krijuesve tė saj ishte e pėrshtatshme pėr fermerėt dhe gjithė njerėzit qė merreshin me punė.


Jaguar X-Type

Jaguari ishte fillimisht njė prej makinave mė tė dėshirueshme nga meshkujt. Por nė kėtė seri, krijuesit e saj e bastarduan duke i zgjatur sidomos parafangot.


Pontiac Aztek

Kjo makinė dhunonte njė prej rregullave kryesore tė skicimit tė njė makine: ne na pėlqejnė makinat qė janė si ne. Me fenerėt e saj tė panumėrt, Aztek dukej e deformuar dhe e frikshme.

BMV 7-series

E ndėrtuar nė mėnyrė perfekte, e shpejtė nė mėnyrė tė pabesueshme kjo makinė ishte perfekte. E vetmja gjė qė s’shkon janė butonat e panumėrt qė u hanė kohė mė shumė se duhet njerėzve, pėr tė kuptuar si funksionojnė.


Hummer H2

Kjo makinė dėrgon gjithė sinjalet e gabuara. Ėshtė e madhe nė mėnyrė arrogante, tepėr ushtarake dhe nė mėnyrė krejt tė hapur pėrēmuese ndaj tė mirave tė zakonshme.


Chevy SSR

Pjesėt mekanike pėr modelin SSR u huazuan nga korporata “General Motors” dhe duke e bėrė performancėn e makinės tė rėndė, dembele dhe tė avashtė.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
https://shqiperia-ime.1fr1.net
 
Time”: 50 makinat mė tė shpifura tė gjithė kohėve
Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
Shqiperia-Ime :: Rubrika :: Thashetheme-
Kėrce tek: